středa 18. května 2016

Noční plenky na přání

V poslední době se tu nic moc neděje. Ne, že bych nešila. Šiju pořád. Ale vesměs pirátské šátky a slintáčky na ergonomická nosítka a to je pořád dokola to stejné. Nic zajímavého k focení :)
Pomalinku začínám myslet taky na nějaké to šití pro miminko, ale zatím není moc inspirace a jiné šicí projekty jsou přednější.

V mezičase, než budu mít něco nového, ještě jeden plenkový příspěvek. Tentokrát noční plínky. Šiju je ráda, ale všechny jsou dost podobné. Přírodní základ a barevné patentky, aby to bylo aspoň troch veselejší. Na podzim a zjara jsem šila pár plenek barevnějších, to mě vždycky potěší :)

















Už se těším, až budu šít pár nočních do naší výbavy. Jen zatím nevím, jaké budou. Mám tu pár kousků obrázkového froté, tak možná přibudou právě ty :)


3 komentáře:

  1. To je nádhera! Ty jsou tak heboučké už od pohledu na fotce! Vrchní vrstva je konopný flíz? Nebo bambusový? A ty barevné patentky tomu tedy dodávají švih, díky za inspiraci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jako vnější i kontaktní vrstvu používám bambusovo-biobavlněné froté a do středu biobavlněného vysokogramážního beránka. Obě látky mám i na e-shopu v nabídle, jsou podle mě nejlepší :) Savé, drží tvar, málo hrubnou a po vysrážení už se dále nehýbou, nesráží a nešišatí. takže plenky nezmění tvar po čas plenkovacího období.

      Vymazat
  2. Krasa a ta duhova nit.:-D Obdivuji, ze se Vam chce menit nite na OL, ja ho mam teprve chvilku tak je to pro mne hororova predstava, i kdyz ta duhova nit by se mi moc libila.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.