středa 3. ledna 2018

DIY tričko s hrochem pro dědu

Náš děda je milovník a sběratel hrochů všeho druhu. Minulý rok jsme mu s dětmi vyráběli tričko a budiž dědovi ke cti, že ho opravdu s hrdostí nosí. Má můj obdiv. Letos jsme vyráběli opět, zvítězila varianta "brod", verze "sněží" :)

Postup jednoduchý - já jsem vyrobila z igelitových desek šablonu, děti přes ni čáraly fixami na textil a pomocí uchošťourů dodělaly sněžení. Já jsem doplnila detaily a všechno zažehlila.

Jediná chyba v postupu byla volba trička. Sehnat v kamenném obchodě jednobarevné tričko bez potisku ve vhodné velikosti a střihu (děda módní slim fit fakt neocení), není nic snadného. Velký výběr jsem našla v H&M, ale použitelná trika byla jen z málo kvalitního tahavého úpletu. Takže nejen, že tričko moc nevydrží (aspoň bude důvod dělat za rok nové), al ehlavně s ena něj nekreslilo dobře. Lepší by bývalo bylo použít foukací fixy. Ale to mě napadlo až pozdě. Příště budu moudřejší :)





2 komentáře:

  1. Hroch je boží, líbí se mi, jak je barevný. Také jsem letos sháněla čisté triko (potřebovala jsem větší gramáž na vyšívání), obihani kamenných obchodů jsem vzdala rovnou a narazila jsem na eshop https://www.cistytriko.cz. Podle mě mají velký výběr, různé gramáže, ceny rozumné a možnost vyzvednout v Praze osobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja kupuju v pracovnich odevech.

    Hroch je uzasny!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.