pondělí 14. srpna 2017

Šaty na svatbu

V červenci jsme byli na svatbě mé mladší sestry. Krom pečení "kapkejků" a svatebního dortu jsem si naplánovala (abych toho náhodou neměla málo :), že si ušiju sukni. Plánovala jsem to od zimy, šila jsem ji večer před odjezdem. Asi už jiná nebudu :D S Týnkou jsme se už od jara domlouvaly, v čem půjde ona. Nic ušít nechtěla, chtěla jedny šatičky, co má ve skříni. Když jsem si v týdnu před svatbou vytáhla ze skříně látku, že se pustím do sukně, změnila názor a začala nutně potřebovat nové šaty od maminky. Tak jsem místo sukně šila šaty. A sukni pak doháněla na poslední chvíli :D Ale povedly se, Týna je spokojená, nosí je ráda a to je hlavní.











Na svatbě měla Týnka šaty na tělo, vypadají pak letněji, ale i slavnostněji. Jsou jí zatím trochu větší, takže i přes tričko je to dobré. Takhle přes barevné je měla v neděli na bohoslužbu. 


Materiál: americké plátno od Melluzinky, z letitých zásob. Kupovala jsem ho kdysi dávno společně s dalšími plátny z kolekce Flo´s Garden. Jemný, holčičí vzor, příjemné letní barvy... Žabičkované šaty (TADY) a sukýnku (TADY) z těchlhle látek Týnka nosila, když jí byly 2 roky. Měla jsem je na ní moc ráda. Letos přišla řada na veselejší verzi vzoru.

To je výhoda obří syslírny. Prostě sáhnete a něco vylovíte. Vždycky tam něco je :)

Střih: upravený podle Ottobre 3/2016




1 komentář:

  1. Krásná holčička i šatičky, moc slušivé a vyloženě vhodné na svatbu i na rozkvetlou louku! Kvítek mezi květy. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.