pátek 2. června 2017

Sešívané plenky v přírodních tónech

Jak jsem už psala v předchozím článku o tom, kolik vydrží látkové plenky, než se definitivně odporoučí (článek TADY), části našich plenek už pomalu odzvání. Vinou vadného materiálu se hodně srazily a Edovi jsou už malé. A tak jsem se rozhodla ušít nové. Nadchly mě Caramilliny patchworkové plínky (TADY) a rozhodla jsem se provětrat svoje zásoby odstřižků. Byl to pěkně blbej nápad :D Tři večery jsem jen vybírala a sešívala kousíčky, než mi z toho něco vzniklo.

Plenek je nakonec celkem 10. Moc od ruky mi práce nešla, šila jsem je přes 3 týdny. To je holt tím, že Eda dává přednost chování a mlíku než plínkám...

Tak tady představuju první čtyři kousky z Edovy nové plenkové výbavy. V přírodních tónech, většinou z mých oblíbených bio-úpletů Birch (to jsou ta kola, jeleni a listy).


















Tak co, líbí? :)

4 komentáře:

  1. Jsou krasne! Za to sesivaní to stalo a jeste navic se uvolnilo misto na nove latky!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas, krásné! A ekologické. Oceňuji! J.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné, přijdou mi víc atraktivní než z jedného kusu látky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, plenky jsou moc hezké! Muselo dát děsný práce ty kousky sešít, ale výsledek za to stojí :-) Mám ve svých zásobách také různé kousky, zkusím je využít podobně, ale plenky z toho nebudou :-) Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.