úterý 13. června 2017

Sešívané plenky podruhé

Sešívaných plenek jsem ušila pro Edu celkem 10. V minulém článku (TADY) jsem vám ukázala část v přírodních tónech, tak dnes ten zbytek. Plenky pestré, mnohabarevné, veselé... Edovi je to jedno, ale jeho sourozenci je milují :) Baví je, že na plenkách objevují vzory, které znají ze svého oblečení.





















I když mi šití zabralo daleko víc času, nelituju toho. Plenky mě baví a těší. A po velmi, velmi dlouhé době jsem mohla vyřadit všechny plenky, které mi už z různých důvodů nevyhovovaly. Poprvé mám výbavu sestavenou jen z plenek, které mám ráda a vyhovují mi. Do teď tam vždycky byly i kousky, které mi nevyhovovaly a byly jen do počtu. 

Tak co? Líbí? A která nejvíc? :)

1 komentář:

  1. Mně se teda sešívané líbí moc! Nejvíc z této várky červeno-berušková, ale úplně nejvíc z minulé várky kola-lišky a listy-stromy.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.