pátek 16. prosince 2016

Z archivu - Stan a praporky do dětského pokoje

Poslední týdny jsou u nás ve znamení neustálých atak podzimních virů, nejslabším článkem jsem tentokrát já :-/ V posledníc dnech jsem sice nakopla vrtuli a trochu zase šila, ale zatím není nafoceno. Tak než pro vás budu mít něco nového, dám sem pár fotek starých.

Stan a praporky jsem šila dětem k Vánocům před 2 roky. Vojtovi byly čerstvě 3 a Týnce necelý rok a půl. Dlouho si v něm hráli, hlavně Týnka se chodila ráda schovávat a občas i trucovat. teď už je ale uklizené a čeká na dalšího obyvatele. Praporky v pokojíčku zůstaly, visí pod stropem.




Na šití jsem použila látky z mořské kolekce, kterou jsem pořídila, ještě než se Vojta narodil. Mají z ní různé doplňky, z panelu s velkými vzory jsou závěsy a modrá a limetková jsou použité i na stěnách (doplněné bílou a jednoduchým nábytkem v bílé a bříze, aby to nebyla příliš velká divočina).

Šila jsem záměrně úplně jednoduchý bílý stan, barevné jsou jen tunýlky na tyče (použila jsem násady na koště z hobby marketu) a praporky. Stan nemá žádnou podlahu, přišlo mi to zbytečné a taky to komplikuje úklid. Pokud děti chtěly, natahaly si dovnitř polštáře.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.