čtvrtek 10. listopadu 2016

Tepláčky s liškami pro Edu

Minulý týden po velmi dlouhé době nastala zvláštní a v poslední době dosti netypická souhra několika okolností - Eda spal, já jsem nebyla totálně zmrtvená, měla jsem chuť něco tvořit a zároveň jsem něco tvořit potřebovala. A tak jsem si dva večery po sobě užívala báječný pocit "jú, já šiju" :) Šila jsem trička pro synovce k narozeninám a vzala jsem při tom rovnou i jedno pro Vojtu a rychlotepláčky pro Edu. Tepláčky jsou tady, trička zas někdy jindy :)




Tepláčky jsou z příjemné teplákoviny, kterou jsem kdysi kupovala u Terstry. I tentokrát s kontrastním zadečkem, ale zas trochu jinak.






Střih upravený podle Ottobre 3/2014, vel. 74/80

7 komentářů:

  1. jsou krásné:-) je nekde k dispozici střih prosím?

    OdpovědětVymazat
  2. Tepláky jsou nádherné.Podelila by jste se o střih? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střih je z časopisu Ottobre, jak je uvedené v článku :) Můžete kouknout na Pattistudio.cz, jestli je tohle číslo ještě k mání.

      Vymazat
  3. Mě by se taky hodil střih :) hledám na netu a nikde nemůžu nic najít :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střih je z časopisu Ottobre, jak je uvedené v článku :) Můžete kouknout na Pattistudio.cz, jestli je tohle číslo ještě k mání.

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.