pátek 9. září 2016

Troje trenky

Dlouho jsem se neozvala. Stihli jsme dovolenou (byla skvělá, možná poreferuju), celorodinné marodění, kdy s rýmičku lehl i nejmenší syneček, a taky báječný debordelizační týden. To máte tak. Většinu těhotenství zanedbáváte pečlivější úklid domácnosti, nejsou síly ani nálada. Po porodu je to ještě horší. Byt začíná být takový... sice poměrně uklizený (nebo aspoň občas), ale přeci jen trochu (dost) péče by to chtělo. Jenže není síla. Není nálada. Pořád je tolik věcí, které je třeba dělat. Znáte to. A pak se objeví na dveřích domu vývěska, že jsou v domě štěnice a je třeba provést velmi pečlivý úklid, než přijde deratizační firma. U nás se díky Bohu neobjevily žádné. I tak jsem se ale preventivně štítila úplně všeho a pustila se do práce. Vyprat všechno čalounění, závěsy, vyluxovat i za nábytkem a pod ním, všechno vytřít, otřít, umýt, uklidit, roztřídit, vyházet... Máme vygruntováno na příští pětiletku :)

Moc jsem toho nenašila. Edíka po večerech trápí břichoboly a nosí se, chová, žužlá... Přes den jsem v poklusu a večer doháním, co jsem nestihla, případně mám plné ruce synka :) Když se mě někdo ptá, co já a šití, obvykle odpovím, že jsem od porodu stihla přesně troje trenky. Tak tady jsou :)



4 komentáře:

  1. Po tom co jsem chlapovi ušila trenýrky jsem si říkala, že by i z úpletů? Máte je krásný. A hodně sil přeju. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavé...u nás keď boli štěnice, tak pán deratizér nebol myslím zrovna nadšený z toho, že sme všetko prehadzovali. :D My sme však nevedeli, čo to doma máme, tak som pratala ako divá. A keď sme začali gúgliť, a zistili sme, čo to doma máme, chytala sa ma hrôza. Jednak z toho, že upratovanie nepomáha, pranie nepomáha (všetko vyvariť nemôžem), všetko do mrazáku na x hodín nedám. Našťastie sme zavolali odborníka jak sa patrí, on prišiel, ponadvihoval pár vecí, postriekal časť izby (pod posteľou, okolo zásuvky a pod) a šiel so slovami, že dva týždne tam musí niekto spať a robiť návnadu. :D Bola to pre mňa hrôza. Ale už sa neobjavili.
    Kiežby som ich už nikdy nestretla. :D
    Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  3. Trenky pěkné (já zbaběle zrovna v pátek nakoupila v Tchibu) a někdy je prostě důležitější něco jiného než šití... Přeju ať se bříško už brzy umoudří a přestane trápit (já vím, pak zas přijdou zuby...:-) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel taky přinesl jeden balíček z Tchiba :D Při mém tempu by byl synek vybavený tak někdy kolem Vánoc...

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.