středa 20. července 2016

První tepláčky a kraťasy pro Edu

Kdysi jsem se zařekla, že nikdy nebudu šít žádné oblečení ve velikosti menší než 74. Šiju to dýl, než to pak dítě nosí... Navíc oblečků v těchhle prťavých velikostech máme spoustu. A krásných! Podědili jsme je po synovcích a i když většina kousků obkolovala už několik dětí, jsou pořád moc hezké. Za těch pár týdnů se prostě otahat nedají... Nicméně opět jsem se neudržela a pár kousků vytvořila. Při chystání prádelníku jsem si totiž všimla, že tam úplně obyčejné tepláčky. Jednoduché, úpletové, poddajné a přiměřeně rostoucí. Žádná složitost, budu zejména na doma.  druhá chybějící položka jsou úpletové kraťásky. Máme několikery plátěné s laclem, ale na doma mám raději měkké z úpletu.







Na šití jsem použila obyčejné české úplety. Jsou kvalitní, hezky drží tvar i barvy a nestojí moc peněz. Vzory jsou ale takové pyžamové/ miminkovské, takže později už nebudou mít valné využití. U těchhle obyč látek mi ani není tak líto, že to malý bude nosit jen chviličku.

Všechny čtvery kaťata jsou vel. 56/62, ale zatím jsou obří a na Edíkových hůlčičkách vypadají spíš srandovně :) Zatím ale přibírá tak rychle, že nemám obavy, že by do nich brzy nedorostl.Fotky na miminku možná časem budou. Zatím ale nechci svého pidi-modela rušit ve spánku, kterému se věnuje úplně nejraději :)












Střih - upravený podle Ott. 1/2004

1 komentář:

  1. Sloníkové z Lille jsou sice nej, ale úplně chápu tu potřebu těchto pohodlných tepláčků v různých variantách, nikde netlačí, netáhnou, snadno se převlékají...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.