úterý 8. března 2016

Mikina s bubákem

Dětičky rostou, blíží se jaro, je nám třeba nových teplých mikin. Všichni je nosíme rádi na jaře jen tak, bez bundy, proto musí být fakt teplé :) Ostatně, ono na ně dojde kolikrát i v létě. Prostě můj oblíbený kousek v šatníku.

Vojta potřeboval mikinu už dávno a ta jedna nová to nevytrhne. Už abych dokončila ty poslední objednávky a mohla se pustit do dalších mikin a jiného šití pro nás. Ale znáte to, když už vám zbývá jedna, dvě věci, a vyhlídka na volno je tak blízká, morální síly na dokončení ubývají a ne a ne se dokopat...

Takže ta bubáková mikina - z teplého materiálu, kterému říkají warmkeeper. Je to huňatá teplákovina, uvnitř jakoby sametová. Silná, hřejivá, taková zachumlávací. Ve spoustě barev dostanete třeba na batani.cz. Ta naše je příjemně petrolejová - krásná barva, ovšem téměř nevyfotitelná. Já z ní mám zachumlávací mikinu pro sebe už nějaký ten pátek a pořád je moje oblíbená.









Vzor na přední díl jsem mu opatrně navrhla já (trochu jsem se bála už při objednávání, jestli to nebude trochu moc brutální vzor), jeho nadšení bylo ale nelíčené a mikinu upřímně miluje. Fotila jsem mezi řečí v zemědělském muzeu. Na extra focení jen za účelem blogu nemáme morál ani jeden...


















Střih je moje oblíbená Danai z Farbenmixu, velikost asi tak o číslo a půl větší, než by Vojta snesl. Záměrně. Velké mikiny má rád a chvíli vydrží. Danai je obecně volnější střih, mikina má být taková, takže nic pro hubeňoury. Třeba pro Týnku ten střih absolutně není, propadala by výstřihem :)
Přední díl je zdvojený.

Úplet je finské provenience, Kapynen, a původní panel vypadal asi takhle :) Velký motiv jsem použila na přední díl mikiny, část hvězdiček na vypodšívkování kapuce a pravá část panelu s menšími motivy jsem si nechala na nějaké další šití. Vojta už se nemůže dočkat bubákových triček :)



4 komentáře:

  1. Je moc pěkná, precizní, to mám ráda. Warmkeeper je taky můj oblíbený.
    http://3.bp.blogspot.com/-Z8YsKPs9km4/VhdrYTbropI/AAAAAAAAAXU/wZqseaXLc68/s1600/IMG_20151009_092305.jpg
    Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě jsou tyhle mikiny prostě nejhezčí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.