středa 16. března 2016

Holčičí mikina se srdíčkem

Pokračuju v mikinových příspěvcích :) Po Vojtově bubákové je tu holčičí verze s kytičkami, srdíčky a knoflíčky :)



Mikina je zase ze stejného warmkeeperu, o kterém jsem psala u bubákové mikiny. Přední díl je dvojitý a kapuce vypodšívkovaná. Na předním dílu jsem udělala obrácenou aplikaci - celou oblast jsem podžehlila vliesofixem, vystřihla srdce, nažehlila na podklad a obšila. Vystřižené srdíčko jsem použila na zadní díl mikiny.

Střih je původně na tričko s kapucí. Mám dlouhodobě problém najít šikovný střih na mikinu pro Týnku, protože je hubená a většina střihů je jí široká. Střihy na trička musím použít ve větší velikosti, což není problém upravit, ale konkrétně tenhle pak nesedí hezky v ramenou. Příště zkusím nějaký raglánový střih, snad to bude lepší. 






Ještě pár fotek v akci - opět ze Zemědělského muzea.












Střih - Ottobre 4/ 2014, č. 29 - původně na tričko, poměrně úzký. Mikina na buclatější dítě podle něj nepůjde
Materiály - warmkeeper je k sehnání třeba na batani.cz, úplety mám z terstra.cz.

5 komentářů:

  1. Krásná mikina a hlavně krásná holčička! Tu obrácenou aplikaci musím někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat
  2. paráda! ten úplet jsem viděla, jen mě nenapadl na holčičí mikču. A v kombinaci s růžovými džínkami - prostě žůžo! Jste moc šikovná, Jitu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, hezká práce! A Týnka je krásná modelka :-) A taky díky za tip na výstavu, chystáme se na ni se synem manželovy sestřenice. Tak snad se také bude líbit.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.