sobota 21. listopadu 2015

#2 - atmosféra v kuchyni

Druhý úkol adventní výzvy - vytvořit předvánoční atmosféru v kuchyni. Jinými slovy uklidit všechen bordel, vršky, spodky, sklidit všechno, co tu nemusí být, hromádky věčně se povalující a čekající na "až někdy". A jako bonus umotat nebo pořídit adventní věnec na uklizený stůl. A kdo věnec z různých důvodů dělat nechce nebo nemůže, nechť si vyzdobí stůl jinak.

Tak tedy - kuchyni sklízím díky TD průběžně, papírový bordel na ledničce se mi taky daří krotit poměrně úspěšně. Horší je to s mým šicím koutkem. Ten by trochu péče zasloužil. Ale kuchyň je dobrá. Minulý týden se v rámci TD uklízela spíž, tak i tady už mám "strejčka" :) Takže jsem jen porovnala, sklidila pár věcí, co se nasbíralo, a hlavním úkolem je zaklidit podzimní výzdobu sestávající z různobarevných a různě velkých (převážně jedlých) dýní. Dýně poputují do sklepa a parapety budou připravené na příští týden, kdy se pustím do vánoční výzdoby :)
Věnec má zatím čas. Příští sobotu povedu adventní dílnu, kde budeme vázat věnce společně, takže dnes opravdu ne. Ale udělala jsem si radost a přinesla domů první letošní vánoční hvězdu. Miluju je a čím víc, tím líp.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.