středa 2. září 2015

Turkáče z riflového úpletu

Pořídila jsem si do syslírny moc zajímavý materiál - riflový úplet. Je to trochu zvláštní, trochu pružný úplet v denim barvě, s nepatrným leskem. Hrubší než tričkový jednolíc, z blízka strukturou připomíná spíš plátno s vazbou, barva není jednolitá. Na turkáče úplně ideální. Ušila jsem jedny na zkoušku Týnce a i když tenhle kousek oblečení obecně nepatří mezi moje favority, vzala jsem ho na milost. Jednak jí sluší a jednak je vidět, jak jí vyhovuje maximální pohodlí.

Takže nově budou tyhle kaťata i v mém e-shopu. Chvátejte, látky není zas tak moc :) Vzor nápletů můžete vybírat z elastických úpletů tady. Objednávat můžete samozřejmě i turkáče z odlehčené rifloviny nebo z designových úpletů.
Pirátský šátek najdete tady



























Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.