úterý 15. září 2015



Moje sestra skvěle kreslí, maluje a je vůbec výtvarně nadaná. A tak mi přišlo na mysl nadělit jí k narozeninám pěkné pastelky, aby se do toho mohla ve chvílích volna zase pustit. Jsou to tradiční Progressky, na které si možná vzpomínáte ze školních let. Zatím jsem neobjevila příjemnější pastelky.

A k fajnovým pastelkám taky fajnový penálek. Trochu holčičí, trochu dámský, ale ne zas moc.





Penál jsem šila ze 3 vrstev - mezi 2 vrstvy plátna jsem vložila fleece, aby byl penálek trochu měkký a naducaný, ale ne zas příliš. Nechtěla jsem používat zažehlovací výztuhu, aby penál nebyl tuhý, ani vatelín, protožeten by bylo třeba prošívat a to já zas tak moc nemusím.

Střih je volná improvizace na nějakou inspiraci z internetu. Moc se mi líbí. Zapnutý penál je hezky kompaktní, otevřený umožňuje pohodlný přístup k pastelkám bez nutnosti přehrabovat se a lovit.





A k pastelkám nesmí chybět omalovánky. Tyhle dospělácké jsou sice myšlené spíš na vybarvování fixami, ale pastelkami to bude taky super. Doufám, že budou sloužit :)





4 komentáře:

  1. Penál je moc krásný, vkusný, fakt se povedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc obdivuju Váš blog. Krásně šijete. Tenhle penálek mě zaujal hned tehdy, O takový bych se ráda pokusila. Jinde jsem viděla, že zip nekončí, jak to jen dělají? Předpokládám, že to musí být zip z metráže a nasazený jezdec? Díky

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.