pondělí 31. srpna 2015

#62 Slavnostní večeře na závěr - Těstoviny s vinnou omáčkou a lososem

A je tu konec Velké prázdninové výzvy s Florentýnou. Poslední úkol - užít si slavnostní večeři na závěr prázdnin. Uteklo to a díky téhle výzvě to byl zábavný a opravdu prázdninový čas i pro mě. Pro nás jsou totiž zatím prázdniny stejné jako jakýkoli jiný čas. Školka funguje stejně jako přes rok, na tábory a jiné typicky prázdninové aktivity jsou děti ještě malé. Na dovolené jezdíme i mimo prázdniny. Takže vnímají akorát, že je léto, chodíme se koupat a děláme domácí zmrzlinu, ale nic moc víc. Flo a její každodenní výzvy, to byl ale pravidelný přísun adrenalinu a dobrodružství, když jsem vymýšlela, co uvařit, zkoušela nové recepty, dělala jídla, které jsem dlouho odkládala, pekla perníčky... Často to byla hlavní motivace nekašlat na jídlo a uvařit něco pořádného :) No a když jsem se začátkem srpna pustila do nízkosacharidové zdravotní diety, byla to někdy výzva na druhou :)






Na dnešní večeři jsem vymyslela těstoviny s vinnou omáčkou a lososem. Mám ryby spojené se slavnostním stolováním. Doma jsme je dělali hlavně na narozeniny a jiné oslavy. Taťka upekl pro každého pstruha nebo kus lososa, užívali jsme si, jak je to úžasné, dobré a neobyčejné. A tuhle náladu mám u ryb pořád :) Tohle jídlo už jsem kdysi dělala, ale dneska jsem na něj dostala chuť a musela ho mít. Takový oprášený recept. A bylo to výborné :)

Protože linguine nebo papardele, které mám s vinnou omáčkou spojené, jsme nesehnala v celozrnné verzi, udělala jsem k omáčce špagety. A na vrch trošku kopru :)

Přeju vám příjemný poslední prázdninový den a zítra "Štěpánku, pravou!" ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.