pondělí 6. července 2015

#6 Ovocný dezert - Krém z mascarpone s čerstvým ovocem

Dnešní úkol, který si pro nás Florentýna připravila, je pro mě jednoduchý a příjemný - připravit pro někoho druhého (ne pro sebe) dezert s čerstvým ovocem. Nic mraženého, nic zavařeného, ale krásné čerstvé ovoce. A pro druhé.
Moje rodina ovoce miluje, takže variant na výběr je mnoho. Zvítězila svěží letní rychlovka krém z mascarpone s ovocem.






Krém z mascarpone s čerstvým ovocem


Krém jsem udělala z 250g mascarpone, 50g cukru, 100 ml do tuha ušlehané šlehačky a vanilky. Krém je třeba míchat, nešlehat. Výsledný krém je krásně hladký, poměrně tuhý a jemně sladký. Výborně se doplňuje s lehce nakyslým ovocem. Nejčastější variantou jsou jahody. Na ty ale letos nemáme už moc chuť, zvítězily nektarinky.


Druhá varianta by zahrnovala mascarpone cukr a žloutek, ale protože jsem včera večer po mnoha letech sbírání odvahy pokořila tiramisu, zvolila jsem dneska verzi se šlehačkou, ať máme změnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.