úterý 28. července 2015

#28 Vypusťte páru - zelenina v páře

Další úkol Velké letní výzvy s Florentýnou je úspěšně za námi. Tentokrát mi přišel přesně do rány. Uvařit cokoli v páře. Po návratu z dovolené máme doma akorát zásobu brambor a vajec od mojí babičky, bramborové knedlíky, které vařil táta na chalupě (ale fakt bramborové, žádné práškáče) a obligátní železné rezerv v mrazáku.
K obědu jsme si s Týnkou udělaly brambory s volským okem a zeleninou v páře. A k večeři jsem ohřála knedlíky a udělala k nim špenát a uzené.
Zeleninu na páře mám moc ráda, ale vyhovuje mi i verze na másle na pánvičce. Nový objev je Raráškovo koření od Sonnentoru, které je na zeleninu úplně super.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.