neděle 19. července 2015

#19 Vytáhněte ešus

Další fajn úkol Velké letní výzvy s Florentýnou - aspoň trochu smysluplně použít ešus. A moje výhoda, že tuhle součást tábornického vybavení máme doma hned v několika exemplářích. Dokonce mi ani neevokuje dávnou minulost a dětství, neb byl v permanenci ještě před pár lety. Kam až pamatuju, vždycky jsem jezdila na tábory, později na vodu a někdy od 17 let jsem začala jezdit se svým budoucím ze všech nejlepším na tábor i na vodu jako vedoucí. A to nám vydrželo, než přišly děti vlastní. Takže teď máme vlastně takovou tábornickou rodičovskou dovolenou :)
Ešus jsem ani nemusela hledat, má stálé místo spolu se spacáky, vařičem a dalšími nezbytnostmi. Ale co do něj? Tak teda klasický tábornický eintopf z kapusty, brambor, špekáčků a cibule. Dobrota maximální :) Večeři do "ešáku" dostaly i děti, taky chtějí být táborníci :)




1 komentář:

  1. Jé, ešus, to už je let:-)) Ale docela mě láká koupit kotlík a vařit na zahradě:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.