neděle 12. července 2015

#12 Maso s kostí - Kuřecí stehna s rozmarýnem a pečeným jarním česnekem

Dnešní úkol velké letní výzvy s Florentýnou mě, upřímně, příliš nepotěšil. Za úkol jsme dostaly vrhnout se do masa s kostí. Nejsem zrovna masomil, maso k životu nepotřebuju a nevařím ho ráda. Ani ne tak proto, že by mi to nešlo, jako právě kvůli tomu, že si výsledek nijak zvlášť neužiju. Skoro by se dalo říct, že je masa pro mě škoda :) Kolik lidí touží po skvělém steaku a já, když na nějaký narazím, řeknu akorát "hm" a vrátím se ke své brokolici. Navíc máme ledničku plnou zeleniny, která čeká na zpracování a já jsem se těšila, že konečně udělám smažený květák. Letos jsme měli květák už na několik způsobů, ale na smažený ještě nedošlo a pro mě je to nostalgická vzpomínka na dětství a cesty na tábor. Všichni měli řízek v chlebu a my smažený květák. Mňam :)

Takže dnes znovu do krámu (včera jsme byli na velkém nákupu) a hurá na maso. Po bohoslužbách není čas na velké vyvařování, tak vyhrála pečená kuřecí stehna. S rozmarýnem od taťky z chalupy, s pečeným jarním česnekem a tříbarevnou rýží. Nakonec to bylo moc dobré :) I když já si víc než kuře užila ten pečený česnek :)







Snažím se v prázdninovém provozu šít i fotit, ale už nezbývá čas na zpracování. Tak snad v příštích dnech.
Krásné letní dny přeju :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.