pátek 26. června 2015

Žabičkované šaty

V posledních týdnech jsem šila dost objednávek, nutně jsem se už potřebovala odměnit. A když se chci odměnit, šiju něco, co chci. Ne co potřebuju, ale co chci. Šití na děti je v tomhle směru dost uspokojující, protože potřebují pořád nové věci. Pořád je co vymýšlet. A je to baví, rádi nosí věci od maminky, Vojta se rád chlubí, oba si rádi vybírají látky a já vymýšlím. Všichni jsou spokojení. Ale měla bych si zase ušít i něco pro sebe :)

Už před dlouhou dobou mě nadchla kolekce látek Flo´s Garden. Perfektní na letní šatičky pro Valentýnku. Tak tady jsou. Jednoduché, žabičkované, na vázačky. A jedny stejné putují na e-shop. Ještě štěstí, že se Týnce líbí, protože já je miluju :)































Pozorní si jistě všimli, že z téhle kolekce látek má Týnka sukýnku. Látek jsem brala jen kousky, vyšlo to taktak.

Minulé týdny jsem hodně zavařovala a šila, tenhle týden zase hodně píšu na blog :) Nafoceno je toho ještě dost...

Pohodový víkned přeju :)

3 komentáře:

  1. Jsou úžasné!! A malá v nich zrovna tak! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šatičky :-). Jednoduché žabičkované mám taky moc ráda, teď jsem zrovna jedny šila pro kamarádku a její dcerku. Nafoceno taky mám, jen to zpracovat... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.