čtvrtek 23. dubna 2015

Všechno kvete...

... a já to miluju. Krásné dny, modrá obloha, slunce, všude květy, čas na nové nadechnutí. Letošní jaro je obzvlášť nádherné.
V ty dny, kdy vozím Vojtu ráno do školky, pak s Týnkou procházkujeme (rozuměj ona zkoumá 10 minut kamínek, já 10 minut fotím... za hodinu ujdeme sotva pár set metrů) a já odpočívám a nabírám sílu na další práci. S foťákem se mi v poslední době odpočívá obzvlášť dobře. Ať chcete nebo ne, musíte se zastavit, zklidnit dech, soustředit se, přemýšlet, pozorovat, prožívat... Na to moc nemívám čas. Je fajn si ho občas udělat :)



















Kousek jara u nás doma.
Zátiší nad mým pracovním stolem a tulipány, které mi vybral Vojta :)









3 komentáře:

  1. krásný :-) taky fotím ... furt ... teda hlavně zahradu ... ale tak nějak laicky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím :) Taky k Tobě chodím pravidelně ochat a těšit se, že třeba jednou, časem,... se podaří vlastní vysněná zahrada

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.