čtvrtek 16. dubna 2015

Moje báječná nová mikina

Odměnila jsem se a ušila jsem si zas po dlouhé době něco pro sebe. Chundelatou, úžasně pohodlnou mikinu. Původně jsem  měla úplně jinou představu. Měla být jednobarevná se vzorem uvnitř kapes a kapuce. Od kamarádky jsem získala kousek úpletu s květinami. Původně mě vůbec nezaujal, tak jsem si ho neobjednávala. Nakonec mi ale přišlo, že by se parádně hodil k petrolejovému warmkeeperu, který jsem si vybrala na mikinu. A fakt jo :) A jak jsem to tak ladila, bylo mi náhle líto schovat vzor jen do kapes a kapuce, tak jsem ho frkla rovnou na celý přední díl. Úpletu byl jen zbytek, díl na vnitřek límce jsem musela různě nastavovat, ale ničemu to nevadí.
Mám radost. A můžu se konečně zachumlat podle svých představ. Warmkeeper je v podstatě elastická teplákovina uvnitř s dlouhými chloupky, připomíná chundelatý samet nebo jemný wellsoft. Je jemný a hodně teplý.
Fotky jsou z nedělního pikniku, který jsme si parádně užili, jak je vidět :)


















Střih: upravený podle Kanga, Farbenmix
Materiál: warmkeeper dostanete u Batani, potištěné designové úplety tamtéž, nebo třeba u Terstry. Další dobré zdroje materiálu k šití najdete v pravém sloupečku ;)

11 komentářů:

  1. No tak ta je krásná! Takovou bych hned brala! Terka

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě boží! Krásně sis udělala radost!

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná. Ten úplet je našitý na té teplákovině?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě ano. Přední díl je celý dvojitý, obě vrstvy jsou k sobě přichycené jen ve švech. Neplechy to nedělá :)

      Vymazat
  4. Tak téda, ta je ale úžasná. Já jsem si vždycky takovou chtěla koupit, ale byla na mne moc drahá... Naštěstí jsem našla ale teď nedávno novou stránku, tou je onlinesekac a tam jsem ji našla! Nevěřila bys tomu :-) Takže se mi splnil můj sen.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.