neděle 22. března 2015

Po velmi dlouhé době zase nějaké plínky

Kalhotkové plenky jsem šila naposledy někdy v minulém červenci. Šití o loňském jaru nabylo do obludných rozměrů a bylo třeba radikálně zakročit. Plínky už jsem nemohla ani vidět. Ušila jsem jich tolik, že už mě strašily i ve snech. Objednávky jsem s díky odmítala a ačkoli mi to bylo hodně líto (komu by nebylo líto promarňovat hezky našlápnutý byznys a docela dobré jméno, které si pracně získal), bylo to prostě nutné.
Tyhle jsem si nakonec docela užila. Ušila jsem pár kousků na přání (limetkové hvězdičky, obláčky a noční plenky) a pár kousků pro Týnku (to jsou ty tři hvězdičkové a fialová s tučňáky), která už si několik nových plíneček taky zaslouží. A že mi koncem zimy chybí barvy, pojala jsem plínky vesele :)




















Při focení těch hvězdičkových jsem konečně přišla (aspoň doufám) na kloub manuálnímu nastavení bílé. Tak ještě trocha cviku a třeba zas ty fotku budou o něco koukatelnější :)

1 komentář:

  1. To chápu, nic se nemá přehánět :). Někdy oddech krásně pomůže, jsou super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.