čtvrtek 8. ledna 2015

Vánoční ozdoby DIY

Jedna z posledních vzpomínek na Vánoce, než odstrojíme stromeček - ozdobičky DIY. V minulých letech jsme měli na stromečku mašličky a perníčky, letos na perníčky nebyl čas. Taky jsem chtěla stromeček udělat zase trochu jiný. takže nakonec byl v bílé, červené a stříbrné (moje nejoblíbenější vánoční kombinace) a kupované ozdobičky jsem doplnila korálkovými ozdobami, které jsem si vymyslela. Základem je polystyrenová koulička, tu jsem natřela herkulesem a obalila korálky. Jako očko jsem použila půlku kancelářské svorky. Materiál je od Stoklasy. Lepší fotku stromečku bohužel nemám. Je zapasovaný mezi nábytkem, na oko sice krásný, na fotkách to ale vypadá děsně :-( Tak jen pro představu a pro mě na zapamatování :-)









1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.