neděle 7. prosince 2014

Washi adventní kalendář

Nová láska - washi pásky :) A adventní kalendář, který jsem si udělala pro sebe. Někdy se potřebuju odměnit a udělat si něco prostě jen tak, pro radost, i když bych ten čas měla věnovat něčemu užitečnějšímu.

Mám v něm čajíky z adventní sady od Sonnentoru (další nová láska :) a oříškové čokoládičky Merci. Rána jsou hned o něco hezčí s voňavým čajem a čokoládou. Ale ubývající sáčky mě trochu znervózňují...

Víte, proč mají matky malých dětí rády Mikuláše?
Protože se už jen 2x vyspí a budou Vánoce ;)




6 komentářů:

  1. Čaje od Sonnentoru mám taky moc ráda, nejvíc mi učarovala "Zimní noc". A adventní sadu taky právě testuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné.... já pořád nějak nevěděla, k čemu bych ty pásky měla potřebovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dvakrát? Tak to je velkoryse.. :D
    Nad kalendáře jsem už ochala, ten je krásny!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno někde jedna kojící matka komentovala, že to tedy ne, že se každou noc vyspí 6-8x a někdy i 14x :D

      Vymazat
    2. slovem vyspi bych to ale v tom pripade pak nenazvala.. :-D kdyz kojim co dve hodky v noci (jakoze pravidelne.. :-p), tak se v tom mezicase teda vyspat nestihnu..

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.