pondělí 22. prosince 2014

Vánoční výzdoba

Letos mi advent utíká pod rukama:veškeré mé plány mít všechno připravené v klídku předem připravené vzaly dávno za své. A naplánované klidné rozjímání se změnilo v téměř zběsilý běh o závod s časem. Poslední dárky došívám dnes :-/ Cukroví jsem vzdala a místo obvyklých 15-20 druhů budou možná dva nebo tři nejoblíbenější, jestli budu mít zítra chuť vůbec nějaké dělat. V minulých letech bych se z toho hroutila, letos se tomu spíš směju. Jen nevím, jestli je to důsledek růstu osobnosti nebo totální rezignace. Ve vlastním zájmu si říkám, že určitě to první :)

Jediné, co jsem stihla opravdu s předstihem, byla výzdoba bytu. Ta byla hotová už s příchodem adventu. A díky Bohu za to, to pěkné vánoční prostředí (když se zrovna podaří udržet pořádek déle než 10 minut) je skutečně povznášející :) To si pak sednu, pustím si příjemnou hudbu, piju některý z domácích likérů (vyzkoušela jsem letos 4 a jeden od tchyně a pořád se nemůžu rozhodnout, který je ten nej :) a užívám si zasloužené chvilky klidu :)

I letos je výzdoba do červena a jednoduchá, skandinávsky laděná. Mám to tak ráda :)





Takhle vypadá náš byt přes rok...






... a takhle o Vánocích.



Letos se na Vánoce těším tolik, jako už dlouho ne. Dítě, které dorostlo do věku, kdy už to vnímá, těší se, přeje si ( i když Vojta poslední týden prohlašuje, že si nepřeje už nic, že odtahovku dostal k narozeninám, tak už má všechno), pomáhá, kazí... tomu dává úplně nový rozměr. Ale hlavní je, že si můžeme připomínat narození Krále pokoje Ježíše :) Je to moc fajn, když člověk ví, kam se utíkat ve chvílích totálního chaosu a poklusu a kde hledat pokoj, který tolik schází.

Přeju vám pokojné předsváteční dny.

6 komentářů:

  1. Ta změna do červena je fakt moc příjemná (jakkoli je zelená varianta hezká!)
    Přeju hodně těch chvilek klidu - i toho příjemného rozruchu s dětmi - a požehnané oslavy narození Krista!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné svátky i Tobě :-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Takovou výzdobu bych nám do nového bytu také přála :) Máte krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. Výzdoba bytu je moc hezká, normální i vánoční. (Akorát nechápu těch 15-20 druhů cukroví, co jste dělávala. Na co?? Já jsem si udělala v klidu 5 druhů a stačí to. Proč se honit? Advent není o uklízení a stresu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží, jak to kdo bere. Kdo peče nerad, pro toho je to práce a zdržování navíc, zbytečný stres... Kdo peče rád, pro toho je to radost a další střípek do předvánoční nálady. Já mám ráda pečení všeho druhu, strašně ráda peču vánoční cukroví, ráda ho rozdávám, těší mě, když chutná... Když je čas, pečení si strašně užívám a relaxuju u toho. Letos ale bylo úkolů příliš moc, tak jsem musela pečení oželet. Nejde stihnout všechno. Ale mrzí mě to, Vánoce bez toho pro mě nebyly kompletní.
      Nejde o to lámat rekordy nebo plnit normy, ale každý prostě má rád něco a já mám ráda tohle :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.