pátek 5. prosince 2014

Pytlíčkový adventní kalendář

Děti dostaly letos poprvé svůj adventní kalendář. Nechtěla jsem nic kupovaného, obvykle se mi moc nelíbí. Navíc nijak zvlášť nefičíme ve sladkém, tak není důvod to před Vánoci měnit. Rozhodla jsem se adventní kalendář vyrobit a když jsem narazila u Mellu na novinkové vánoční látky, bylo jasno. Láska na první pohled :) Objednala jsem je, hned jak mi v mailu přistál newsletter a udělala jsem dobře. Během pár dní byly pryč.



Kalendář je bez čísel. Vojta je stejně neumí a navíc zatím nechápe ten koncept, že by mu nějaký obrázek měl určovat, který pytlíček si má vzít. Chce si vybírat sám :)

Děti mají v kalendáři na každý den čajík (koupila jsem Raráškovu poznávací sadu od Sonnentoru), několik nálepek (Vojta miluje nálepky a já jsem dostala nějaké plonkové z Alberta) a pak na každý den nějakou drobnost. Jsou tam úplně úžasná razítka se stavebními stroji, dřevěná autíčka k vláčkovdráze (pod stromečkem bude dřevěná autodráha kompatibilní s kolejemi), razítka/ fixy a dětské nůžky z Ikea. Vojta zatím moc nemiluje kreslení, ale hrozně rád tiská a stříhá.

Narazila jsem na báječný blog Z lesa, kde je spousta aktivit a materiálů ke stažení na malování, stříhání a jiné tvoření a hraní s dětmi. Tak už se chystám na pracovní listy na nácvik stříhání. A hlavně na grafiky od Jany, které jsem si objednala pod stromeček já :)

Zatím Vojta objevil hlavně razítka a je nadšený. Tak o nich víc zase někdy příště :)

3 komentáře:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.