pondělí 6. října 2014

Podzimní trička

Je tu podzim, chce to trika s dlouhým rukávem. Vojta mi z většiny vyrostl, situace si vyžádala rychlé řešení. Žádné složité střihy, aplikace ani jiné výmysly, prostě úplně obyčejná jednoduchá trička. Hlavně, ať jsou rychle v oběhu.






Dinosauři z Lillestoffu - látka, o které jsem dlouho nevěděla, co si myslet, ani proč jsem si ji vlastně objednala. Ale Vojta po tričku okamžitě sáhla a líbí :) V kombinaci s tmavými rukávy jí také pomalu přicházím na chuť.



Ještě jednou Lille - tentokrát nářadí



Stavební stroje z Wendy. Ač kvalitou i cenou úplně jinde než Lillestoff, bylo mi jasné, že z tohohle Vojta prostě triko mít musí a taky že jo. Hned se stalo jeho nejoblíbenějším.


A na závěr moje dvě srdcovky - bio úplety od Birch Fabrics. Jelínků jsem na jaře kupovala 4 m a zbylo akorát na přední díl trička a pár odstřižků.



... a kola. Z těch jsem zatím nic moc "do světa" nešila, takže jich ještě pár mám. Naštěstí :)


No a že už je ten podzim, tak ještě jednu tenkou čepičku. Má prodloužený střih, takže na hlavě správňácky plandá :)


Střihy na trička jsou upravené podle Ottobre 1/2014. Střihy na trika jsou v Ott. poměrně úzké, Vojtovi teď perfektně sedí velikost těla 104 v délce 92 s rukávy 98 :)


2 komentáře:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.