pátek 25. července 2014

Na stavbě

Na jaře jsem šila Vojtovi tričko z úžasné látky se stavebními stroji. mám ji v šedé a tyrkysové a pořád se nemůžu rozhodnout, která se mi líbí víc. A asi nejsem sama, protože jsem dostala objednávku na pár kousků oblečení z obou dvou :) A tak vznikla dvě body, dvoje tepláčky "turkáče" a dva pirátské šátky. Látky jsou skvělé, ale pomalu začínají docházet. A tolik nápadů s nimi bych měla... :-/















Pár detailů...








A pár na modelce...Kupodivu jí to klučičí oblečení moc slušelo :)





1 komentář:

  1. Zase moc krásné! Jitu, mohu se zeptat jaký máš šicí stroj? Zjišťuji u šikovných holek jako jsi ty, abych se při koupi mohla opičit. Zatím jsem ve fázi vybírání.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.