úterý 6. května 2014

Ptáčci

Zákaznice Barbora si pro svoji holčičku vymyslela zajímavě řešenou mikinku s šikmým zapínáním na knoflíčky a se stojáčkem v kombinaci tyrkysová/ růžoví ptáčci. Mám ráda výzvy, tak jsem se sesmolila střih a mikinku zkusila ušít. Bylo to fest, ale s výsledkem jsem celkem spokojená :)






Mikinka se zapíná na potahované knoflíčky, které mám moc ráda. Působí dekorativně, ale výsledek není přeplácaný. Ptáčkový úplet je sám o sobě dost výrazný, tak jsem nechtěla mikinku dál zdobit aplikacemi, aby to nebylo jak od kolotoče.

Takhle vypadala předloha:


Tak co, povedla se?

A když už jsem měla ptáčky v ruce, střihla jsem rovnou jedny ptáčkové prdeláčky pro Valentýnku a jedny trochu umírněnější do světa. Tak snad brzy najdou svou novou majitelku :)



9 komentářů:

  1. Mikina se ti opravdu povedla, obdivuji tvou odvahu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já mám tyhle výzvy ráda, aspoň mi nekrní mozek :D

      Vymazat
  2. Krásně ušitá, jak jinak. Vůbec není poznat, že ta pravá barevná strana je dvojitá.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, povedla se! Jsi vážně moc šikovná. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je videt, ze s coverlockem jsi se jiz krasne szila :-) Moc pekne. Cuddy.

    OdpovědětVymazat
  5. pěkná ;-) a ptáčky mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu klobouk dolu, krásně si se s tím poprala!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.