středa 14. května 2014

Plenky pro Valentýnku


Konečně jsem ušila několik plínek pro moji Valentýnku (že mi to ale trvalo...)





moje úžasná modelka :)

6 komentářů:

  1. jsou krásné :D mohu se prosím zeptat jak si nastavuješ OL když obšíváš plínky? mě se to pořád kroutí už neím co s tím. děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U plenek dávám diferenciál na max, délku na 3 (jinak šiju na kratší), hodně snižuju přítlak patky a celkem to jde. Horší jsou vkládačky. Tam nemůžu šít víc jak 3 vrstvy a pečlivě špendlit, jinak z toho jsou vrtule

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat, odkud máte ten fialový kytičkový úplet? Pokud to teda není výrobní tajemství :-). Nikde jsem ho neviděla. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to tajemství, ale taky to nevím :D Mám ho z přebytků z Caramillí syslírny (ekozahrada.blog.cz)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.