pondělí 5. srpna 2013

Poslední várka plínek na objednávku

 A je tady na dlouhou dobu poslední záplava plínek a dalších nezbytností na objednávku. Dneska jsem dokončila poslední kousek, během týdne rozešlu poslední balíčky a nastane mi zasloužené volno. Po dlouhé době budu šít zase jen pro nás, tedy hlavně pro Vojtíka a miminko, které jsem teď šidila. Miminko toho, pravda, moc nepotřebuje, poděděného oblečení máme mraky. Ale něco nového si přeci jen zaslouží. A Vojtík toho potřebuje naopak spoustu - kraťasy, kloboučky, kalhoty, mikinu, softovou soupravu na podzim... A taky bych ráda zkusila po dlouhé době taky něco dospěláckého pro svého manžela ze všech nejlepšího. Tak snad bude tady na blogu zase přibývat i něco z mojí neplenkové tvorby :)
A teď už honem na ty plínečky :)

Sada neutrálních kalhotkovek a přebalovací podložka - po nějaké době jsem zase šila dráčky (ty já moc ráda :)

A už tradiční safari a pejsci

Přebalovací podložka do sady k pytlíkům na plenky, které jsem šila už dřív

Jedny žluté berušky...

... a jedny bílé berušky. Berušky zkrátka frčí :)


Kapsovka Divoké květy


Pestrá kapsovka Modří ufoni - konečně na ně došlo :)

A konečně došlo i na piloty - potisk, který mě naprosto nadchl a už z něj mám vymyšlené i něco pro Vojtíka :)

Takhle to dopoadne, když se někomu líbí jen jeden vzor z mojí nabídky, tato ale moc :)

Sovičkové svrchňáčky už jsem šila několikery, ale stejně se mi pořád líbí :)

A došlo i na noční bambusku - tady srovnání velikosti s běžnými kalhotkovými plínkami. Tahle velikost opravdu vydrží i pro tříleťáky :)
Poslední objednávka byla pro mě nejzábavnější. Lenka mi dala úplně volnou ruku pokud jd eo barvy a materiály, tak jsem si mohla pustit  fantazii na špacír. Jediné zadání bylo, ať je to pestré, aby se chlapeček líbil ségře :)

Zakázka byla veliká, hezky po kouskách - nejdřív sada barevných froté ubrousků na zadeček, pusinku, ručičky.. jak kdo chce :)

Sada vložek do podprsenky z měkoučkého bambusového froté. Dokonalý pomocník na kojení, mnohem příjemnější než jednorázové a navíc pratelné :) V sadě jsou 4 páry dvouvrstvých, 4 páry třívrstvých a 2 páry s nepromokavou PUL vrstvou. A pytlíček jako bonus :) 

Přebalovací podložky

Pestré klučičí kapsovky

Noční bambusky

A ještě jedna fotka nočních bambusek trochu jinak - takhle to dopadne, když chcete rozveselit bílou plínku :)

A úplně poslední kousek na objednávku na dlouhou dobu - pytlík na plínky do sady ke kapsovkám.






2 komentáře:

  1. parádní!! já teda slintám nad těmi svrchňáčky, jsou skvělé!!!chci je taky tak umět ušít, moc hezký střih máš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. TAk to je krása.Už sice neplenkujem,ale mám sto chutí se zase pustit do plínek.Jsou vážně krásné.A z čeho jsou ty noční?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.