čtvrtek 11. července 2013

Jednovelikostní svrchňáčky s podšívkou

Dostala jsem dotaz, jestli existuje nějaké řešení pro děti, které nesnesou kontakt PULu s pokožkou a v tom místě se osypávají. Řešení je samozřejmě víc, hlavně asi používání flísáčků a vlňáčků a u většiny dětí stačí použít kalhotkové plínky a hezky přiléhající PULky. Jenže některé děti nesnesou ani chlupaté materiály a ne všem maminkám vyhovují, takže flísáčky a vlňáčky nejsou možnost pro všechny. A ne všechny maminky se chtějí vzdát používání čtvercovek a vícevrstvých plínek na rovno. Já jsem tenhle problém vyřešila tak, že jsem našila kupu kapsovek. To je ale celkem drahé řešení...

Rozhodla jsem se tedy zkusit ušít podšité svrchní kalhotky. Jako materiál na podšívku jsem zvolila suedecloth, který se mi výborně osvědčil v kapsovkách - super rychle schne a nezasmrádá. Jedinou nevýhodou je, že není pružný. Pokud se ale použije dobrý střih a dobrá lemovací gumička, není to podle mě problém.
Doufám, že budou dobře sloužit :)

Fotky jsou mizerné, jen z mobilu. Foťák jsem neměla zrovna doma a kalhotky odcestovaly dřív, než se mi vrátil :-(





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.