pátek 28. června 2013

Souprava pro miminko

Naše úžasná hlídací teta Martina se vdává a její svědkyně čeká svoje první miminko. Martina si u mě objednala dárek - nějakou výbavičku pro holčičku. V době, kdy jsme se domlouvaly, ještě nebylo jasné, jestli miminko bude holčička nebo kluk, takže jsme vybraly neutrální vzor a barvu. Bude to holčička, ale ze zkušenosti často maminky ocení, když dostanou i něco jiného než samou růžovou, tak se snad výsledek bude líbit :)
Dostala jsem úplně volnou ruku, takže jsem udělala nějaké oblečky a do sady k nim pratelnou přebalovací podložku a několik látkových ubrousků s bambusovým froté. Všechny oblečky jsem šila pro jistotu ve velikosti 62, aby aspoň chvíli vydržely. Tepláčky a body jsou podle Ottobre 1/2004, zbytek jsou moje vlastní střihy "by oko".

čepička, ponožky a rostoucí tepláčky s ohrnovacími náplety

body a sukýnka

pratelná přebalovací podložka a látkové ubrousky - jsou skvělé na utírání pusinky a rukou, jako žínka nebo třeba i na zadeček (děti s citlivou pokožkou ty navoněné vlhčené často dráždí)





4 komentáře:

  1. Soupravička je opravdu krásná a dokonale ušitá, sukýnka odzbrojila nejen mě, ale i veškeré osazenstvo Martinčina zapíjení svobody :o) Děkuji Vám oběma :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.