pondělí 4. března 2013

Zateplení III.

Poslední letošní zateplovací počin jsou softshellové rukavičky a "botičky" pro Vojtíka. Synek má zatím stále pohon na všechny čtyři, takže zimní boty ještě nevedeme. Zato potřebuje do sněhu pořádné nepromokavé obutí. Obojí jsem střihla z černého softu, přidala jsem trošku modrého, který dobře ladí s lemováním na Vojtově kombinéze. Reflexní nažehlovačky jsem tentokrát vynechala. Usoudila jsem, že na kombinézce je jich až dost :)



Rukavičky jsem střihla od oka. Kolem zápěstí mají napevno všitou gumičku a nahoře ještě stahování, aby horem nepadal sníh.


Botičky jsem šila velmi volně podle střihu z Ottobre. Nejsem z nich ale nijak nadšená. Funkci sice plní dobře, ale střih mi nevyhovuje. Délka chodidla je moc velká, kolem kotníků jsou naopak úzké a vypadají dost neforemně, jak od skafandříku. Ale co už... Mají dvojí stahování - kolem kotníku a nahoře, aby dovnitř nepadal sníh. Zezadu jsem udělala poutko na gumičky ze zbytečku lemovací gumičky s vločkami, která mi zbyla po šití kombinézy. Tak aspoň malinká ozdůbka :)




Musím říct, že soft mě naprosto nadchl. Synek boboval, lezl ve sněhu (a vzhledem k počasí i v břečkách) a nožičky byly v teple a v suchu, kolena se taky nepromáčela. Jako zateplovací vrstvu měl rukavičky a ponožky z lamy, punčocháče a vlněné kamašky. Kombinace se výborně osvědčila. Pro batole asi bezkonkurenční :)

V posledním týdnu jsme si užili několik krásných, slunečných dní, ve vzduchu je cítit jaro, tak snad už bude pro letošek se zateplováním konec. Ale neodpustím si ještě aspoň jednu zimní :)

1 komentář:

  1. Já už se taky těším, až letos napadne sníh. Mám 9 měsíčního chlapečka, tak jsem zvědavá, co bude na sníh říkat. Už máme samozřejmě kombinézu , teplé rukavice, čepici i pekáč, tak teď už jen ten sníh, tak snad se brzy dočkáme :-) . Já mám zimu ráda, tak snad bude po mě.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.