pátek 15. února 2013

Zateplení

Zima stále ještě není u konce. Miluju zimu na horách, ale pražská zima mě příliš nadšěním nenaplňuje.  Sotva se začnu radovat, že břečky roztály a je zase hezky a sluníčko, nebe se zatáhne a napadne znovu sníh.Na běžné pochůzky nic moc teplého nepotřebujeme. Ale za pár dní se chystáme na hory a to bude konečně příležitost nechat synka pěkně hrát v čistém sněhu, kde se nebudu muset bát, do čeho sahne (město, no...).

Pustila jsem se do recyklace krásně bleděmodrého svetříku, který jsem dostala od sestry v balíku hader na rozstříhání. Nekouše, je celkem pružný, obsahuje 40% vlny, takže ideální na zateplovací vrstvu. Ani tlustý, ani tenký, prostě akorát. Vznikly kamašky podle střihu od oka (prdeláčkový střih už dělám rovnou od ruky a střihy ani nevytahuju) a kuklička podle free střihu z Ottobre. Na lemování jsem použila finerib z Moraviatexu.



Z kukličky jsem nadšená. Krásně sedí, nehrne se, krk je v teplíčku... Střih jsem si trochu upravila, aby kukla vyšla víc do čela a boky kolem krku aby tolik neodstávaly. Největší výhoda je, že si jí Vojtík zatím neumí svléknout :)



3 komentáře:

  1. krásně Ti ta kukla vyšla :-) taky si ji budu muset předělat (stáhnout otvor na obličej a prodloužit do čela)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den prosím jak jste si upravila ten střih aby to lépe sedělo? Protáhla jste ten horní díl dopředu a i ty boky směrem k obličeji? A zužovala jste někde? Mohu případně poprosit o tip jak na to? (kapeskova@gmail.com) Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, celkově jsem ten střih protahovala směrem do čela. Prodloužila jsem středový díl a u těch postranních jsem jakoby protáhla špičky,které směřují k čelu. U kukliček je to ale hodně i o tom, jak se nasadí.

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.