sobota 13. října 2012

Z mého archivu - klučičí kalhoty


Mám zrovna rozešité kalhoty na lítačku pro své synovce. Než ale budou hotové, podělím se s vámi ještě o několikero kalhot, které jsem klukům šila na jaře k narozeninám. Zadání bylo – pěkné, originální a bytelné kalhoty, které přežijí školku nebo pískoviště, ale nebudou pro ostudu. Vrhla jsem se do toho s vervou sobě vlastní a začala přemýšlet. Moje původní idea byla ušít klasické kostkáče z kanafasu. Žádný příhodný jsem ale nesehnala, tak jsem nakonec u Mráze vybrala jednobarevné a strakaté obyč bavlny a ušila gatě z nich.

Bohužel mám jen málo fotek a některé jsou opravdu špatné. Kalhoty jsou už dávno  provozu a tak je nemůžu přefotit :( A navíc mi sestřičky navzdory nesčetným urgencím nedaly ani jedinou fotku kalhot na modelech. Je to škoda – ve skutečnosti totiž kalhoty vypadají mnohem líp než na mých mizerných fotkách :(
Kalhoty pro Kubíka jsou dole na stahování, aby byly aspoň trochu rostoucí.



Pro Štěpánka jsem šila kraťasy s ohrnovacími lemy.



 A nejmladší Matěj dostal rostoucí opičí kalhoty s ohrnovacími nohavicemi.





Střihy jsem vytvořila od oka podle jiných kalhot, které klukům zrovna jsou. Od všech látek mi ještě dost zbylo, takže snad k Vánocům Vojtík dostane nové veselé prdeláčky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.