sobota 15. září 2012

Proužkovaný setík


Miluju „prdeláčky“ – střih na batolecí kalhoty s kontrastní vsadkou na zadečku. Jsou šmrncovní, veselé, pohodlné a krásně sedí přes látkové plínky. Myslím, že jich Vojta ještě dlouho nebude mít dostatek :)
Při šití poslední várky plínek mi zbyla spousta poměrně velkých prostřihů proužkovaného úpletu, který se mi hrozně líbí. A že jsem osoba spořivá, bylo mi líto jen tak ho vyhodit. Jeden z prostřihů jsem tedy využila na nejnovější prdeláčky.



Střihla jsem je jako obyč tepláčky v pase a na nohavicích do nápletu, na kolínka jsem našila kontrastní záplaty. Vojta tráví téměř veškerý čas na čtyřech a vytírá a na proužkové látce není únava tak rychle patrná jako na jasně modré... Aby byly gatě dostatečně barevné a veselé (teď v pošmourných dnech je to potřeba :), udělala jsem lemování záplat kontrastní jasně zelené.


A nebyla bych to já, abych neudělala ještě něco do sady. Pokusila jsem se o vůbec první aplikaci na oblečení a vznikla jednoduchá lodička. Základem je poděděné čistě bílé bodýčko odněkud z Tesca, které vojta nosil jen jako spodní pod trička s krátkým rukávem. Tak teď ho bude moct nosit i jen tak :)



Na šití jsem vytáhla kráčející patku, takže se šilo krásně, nic se netahalo a okraje nejsou nikde zvlněné a vytahané :) Overlockový steh vypadá celkem slušně, takže i zevnitř jsou tepláčky pěkné. Na aplikování jsem použila průhlednou plastovou patku. Je to s ní mnohem snazší – člověk krásně vidí na podklad a práce je přesnější. Při šití manželových kraťasů jsem ale zlomila poslední strečovou jehlu (už nikdy, opravdu nikdy si nekoupím nitě v IKEA – strašně se cuchají :-/). Na aplikaci jsem proto musela vzít obyčejnou a je to vidět :( Na několika místech mi steh dobře neprovázal a jsou tam chyby :( No jo, práce kvapná...
A na závěr doklad o tom, že fotit prcka není žádná sranda. Pořád se přetáčí, sápe po foťáku, zdrhá, kam nemá... Prostě najít fotku, na které by byla většina těla a nic nebylo rozmazané, je prakticky nemožné :(



Modrý úplet je z odstřižků z Dadky Vracov - moc příjemná látka, která pruží do všech směrů, bavlna s příměsí elastanu. Tyrkysová a proužová je recy ze šatů ze sekáče. Střih na tepláčky vznikl volně podle střihu na Big Butt Baby Pants z Made By Rae.

4 komentáře:

  1. Hmm, ty kalhoty na velkej zadek jsou fakt bezva. Taky by se Danielce nějaký hodily, nacpat ty látkový plenky do jiných jde někdy těžko. Ty jsi tak šikovná, ach jo. Připadám si méněcenně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kalhoty na látkovky jsou moje oblíbená záležitost. Zrovna pracuju na dalších :) Akorát mám doma jen samé klučičí látky...

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.