sobota 15. září 2012

Kraťasy na doma pro mého nejdražšího

Konečně jsem se dostala k ušití zakázky pro mého manžela ze všech nejlepšího. Už před několika měsíci si objednal nové domácí kraťasy. Prý když se mi nelíbí ty, co nosí, tak ať mu ušiju nové :) Vbral si na ně tenoučký a úžasně měkký bambusový výplněk, který jsem koupila na tepláčky a mikinky v rámci hromadné objednávky z Moraviatexu.


Střih jsem udělala od ruky podle starých kraťasů. Potrápila jsem se jen s kapsami, protože ty jsem ještě nikdy nešila. Šla jsem na to zbytečně složitě, pořád mi to nevycházelo, a kdo někdy páral overlockový steh z rovnostehu, tak mi dá za pravdu, že je to fakt prudička... Ale nakonec jsem i ty kapsy pokořila :)
Nohavice a kapsy jsem olemovala kontrastně, prý aby ty kraťasy nebyly tak seriózní :)
A jak už se u mě stává pomalu pravidlem, všechno jsem zkazila v posledním kroku – guma v pase je prošitá křivě jako když pejsek čůrá. Ach jo...
Ještě bude potřeba našít dopředu na gumu nějakou značku, aby bylo na první pohled poznat, kde je předek a kde zadek. Asi budu nutně potřebovat svoje vlastní tkané štítky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.